MŮJ BLOG

Workshop (22/3/08)
Krok do tmy(16/2/07)
Bowling a sauna(9/2/07)
Za sněhem do Alp (20/1/07)
Konec kariéry (21/12/06)
Playboy IV. (7/12/06)
Tajemný hlas (24/10/06)
Dovolená v USA (9/8/06)
Playboy III. (9/8/06)
Labutí jezero (27/7/06)
První setkání Fan Clubu (21/7/06)
ProBrno I. (7/06)
Na jachtě po Jadranu (27/6/06)
Focení na Mallorce (9/6/06)
Playboy II. (25/4/06)
Povzdech (17/5/06)
Hostování v Národ.divadle (7/5/06)
Playboy (19/4/06)
Srážka s blbcem (27/3/06)
Bodypainting (20/11/05)
Moje socha (25/5/05)
Olympijská naděje (20/5/03)
Hlas Ameriky (20/4/01)
Fantom opery na Broadwayi (16/4/01)
Operace "Zelené oči" (9/11/2000)
Jak jsem objevila Ameriku (10/3/2000)

Focení na Mallorce

Myslela jsem si, že cestování je z mých zálib na příčce nejvyšší. Teď vím, že je ještě něco nad tím: cestování, které platí někdo jiný! A protože i ráda foto-modelkuji, je to ideální spojení těchto zábav. V prvním červnovém weekendu jsem jela fotit na Mallorku. Všichni mi záviděli krásnou weekendovou mini-dodolenou, tak jsem se rozhodla ji popsat aby věděli, co mi mohou závidět.

Focení na Mallorce V pátek jsem šla do práce od 8 - 17, jako každý jiný normální pracovní den se všemi stresy a problémy. Večer jsem ještě šla do posilovny, abych nějak zabila čas do půlnoci, protož spát nemělo jít cenu. O půlnoci jsem vyrazila autem do Vídně, zaparkovala auto na letišti a ve 4 ráno mi letělo letadlo. Nevím, kdo lítá ve 4 ráno na Mallorku, ale letadlo bylo plné. V 7 hodin ráno jsem byla v hotelu, osprchovala se a dala se "do pucu". V 11 mě vyzvedli mojí fotografové Tom se Sophií a jeli jsme fotit do Brenda Kučerovákrásné vily na pobřeží moře. Kupní cena 2 milióny Euro. Nějak jsme v tom fofru zapomněli na oběd. Večer jsme dofotili a já se vrátila dost utahaná po probdělé noci do hotelu. Rozhodla jsem se jít hned po večeři spát. V sousedním pokoji bydlící Němci ale byli jiného názoru a když jsem do 1 hodiny v noci nezamhouřila oka kvůli jejich bujarému zpěvu, oblékla jsem se a šla dolů do baru se alespoň něčeho napít v domnění, že pak budu lépe spát. Usnula jsem nad ránem, ale to už v 8 pro mně měli přijet na další focení.

Brenda KučerováTentokrát to chtělo trochu víc líčení, aby zmizely kruhy pod očima a vizážistka spílala mně, já Němcům. Celý den jsme fotili a ve 3 odpoledne mě taxík zavezl do Palmy, abych se alespoň trochu podívala po městě (a po obchodech). Rozhodla jsem se vrátit do hotelu pěšky. Řekli mi, že je to kousek pořád po pláži, že to nemohu minout. Tak jsem se v nazouvacích sandálech vydala po pláži ukázaným směrem a celou cestu myslela na Alberta Einsteina, jak je všechno relativní. Tento "kousek" se totiž ukázal být 15 km a tak když jsem po 4 litrech vody, 6 kopečcích zmrzliny, dvou velkých Sangria a nesčetných puchýřích na nohou dorazila do hotelu, byla jsem mrtvá. Alespoň budu dobře spát (pokud budou mít Němci trochu slitování s nebohou zničenou modelkou). Neměli!

A tak jsem z větší části už nespala 3 noci, za to znám řadu německých písní. Dohnala jsem to trochu ráno, až i Němci padli únavou, ale zase mě brzo vykopli z hotelu. Tak jsem sbalila kufírek a vydala se na letiště. Tam jsem čekala 6 hodin na letadlo a o půlnoci byla zpátky ve Vídni. Vyzvedla si auto a za dvě hodiny polomrtvá dojela domů do Brna. Do klidné postele bez Německých písní jsem ulehla kolem 3 hodiny ráno, abych už v 8 hodin bušila do počítače ve své práci. Krásná dovolená. Tak to teď popisuji a v duchu si zpívám "Ein Prosit, ein prosit, gemütlichkeit....!